בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
הייטקזון ללא מע"מ באילת
left arrow
שנה טובה בהייטקזון!
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נדל"ן
left arrow
OutletZone
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
רכב
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow

סולטי

117883

סולטי

פתרון טבעי לבעיות בריאותיות

רשת סולטי הוקמה במטרה לתת פתרון טבעי לבעיות בריאותיות שונות ומגוונות ע"י טיפול במלח ובחמצן.
מטפלים במגוון בעיות החל מבעיות עור, נשימה, דלקות ונוזלים באוזניים. בנוסף, בעיות אורטופדיות, זיכרון, סוכרת, פיברומיאלגיה, ואפילו זירוז החלמה מניתוח.

הטיפול מתאים לכל הגילאים החל מגיל שלושה שבועות ועד 120.

סניפי הרשת: נתניה | ראשון לציון | פ"ת | בני ברק | כפר סבא | ובקרוב גם במרכז תל אביב.


20% הנחה

ברכישת סדרת טיפולים*

מה אתם חושבים?

  • ממש לא

  • מוגזם

  • לא משהו

  • נחמד+

  • שווה

  • מושלם!

מלאו את הפרטים ויצרו איתכם קשר

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

שלח arrow

חדר מלח

כיום המודעות לרפואה האלטרנטיבית עלתה באופן משמעותי, ופה חדרי המלח נכנסים לתמונה. חדרי מלח הם ממש כפי ששמם מרמז – חדרים שלמים שעשויים ממלח איכותי שמכיל יותר מ98% כלור ונתרן. אלו בעלי סגולות לניקוי מערכת הנשימה, ובכך הם מהווים פתרון אלטרנטיבי לסובלים מבעיות נשימה.
 
מסורת של ריפוי

חדרי מלח מאוד מוערכים כיום, אך הם אינם מהווים חידוש. כבר במאה ה18 הכירו ביעילות המלח, כאשר חלק מהעדויות מצביעות על נזירים שהיו מטפלים בחולים באמצעות חיכוך של אבני מלח זו בזו, וזאת מתוך מטרה שהחולים ישאפו לריאות את רסיסי המלח. עם השנים השיטה השתכללה, אך העיקרון הבסיסי נשאר כשהיה.

חווית טיפול ייחודית

חדרי המלח של היום כוללים אריחים שמכילים מלח ואף הרצפה עצמה עשויה ממלח, כך שמכל עבר מוקפים ברסיסי מלח איכותי. במקביל, שואבים את האוויר הראשוני שמצוי בחדר, כך שהמטופלים נהנים מאוויר נקי רווי במלח. מכאן שניתן ליהנות מתנאים שמאפיינים מכרות מלח טבעיים ואף הרבה יותר מכך, פשוט כי חדר מלח מציע ערך מוסף: הבקרה הרבה יותר גבוהה והתנאים מאוד נוחים עבור שהייה. למה הכוונה? לצד ריהוט משלים מפזרים חלקיקי סודיום כלוריד שנעים בין 0.5 ל 5 מיקרון, עובדה שמאפשרת משחק עם ריכוזים ובכך יכולה להעניק טיפול משלים לבעיות הנשימה.



תא חמצן

טיפול בתאי חמצן הפך לנפוץ ופופולארי ברפואה המודרנית וחביב על לא מעט ספורטאים עטורי פרסים כדוגמת שחקן הכדורסל לברון ג'יימס והטניסאי זוכה הגראנד סלאם, נובאק ג'וקוביץ שהשכילו לשלב את הטיפול באורח חייהם וליהנות מיתרונותיו הרבים. טיפול בתא חמצן ידוע בסגולותיו הבריאותיות, ונעשים מחקרים תכופים ותדירים על אפקטיביות השהייה בתא החמצן. טיפול בתא חמצן מאפשר ספיגה מוגברת של חמצן לרקמות, המאפשרות יצירת תאי רקמה חדשים ומסייעת לריפוי ואיחוי פצעים, רקמות או עצבים. חשוב לפעול לפי הוראות המטפל על מנת שיהיה אפקטיבי ויעיל.

על הטיפול 

טיפול בתא חמצן זוהי טכנולוגיה שבה לחץ האוויר בסביבה הוא מוגבר, ובמקביל, אנחנו מקבלים העשרת חמצן בנשימה. כשהגוף שלכם נמצא בסביבה שבה יש יותר לחץ, הוא קולט יותר מולקולות של חמצן. בדרך כלל הגוף מעביר את החמצן דרך ההמוגלובין שבתאי הדם האדומים. ע”י העלאת לחץ האוויר, החמצן מוסע לנוזל הדם, ומאפשר לרקמות ולתאים רוויה מוגברת של חמצן. הלחץ המוגבר מזין את הגוף בחמצן, ואפילו מגיע לרקמות פגועות עם מעברי דם חסומים.

פתרון למגוון בעיות רפואיות

'תא חמצן' יכול לסייע למגוון רחב של התמודדויות רפואיות ובכלל זה: כאבים אורתופדיים, חבלות ראש, שיתוק מוחין, סכרת, אוטיזם, בעיות זיכרון כתוצאה מאירוע מוחי, אין- אונות, כאבים מסוגים שונים. כמו כן שיפור ביצועים באימונים, התאוששות מהירה של השריר, ואנטי אייג'ינג.




*ניתן לבטל עסקה עד 14 יום מהרכישה | לא ניתן לבטל מרגע תחילת סדרת הטיפולים | מוגבל לסדרה אחת ללקוח | תוקף סדרת הטיפולים הוא לשנה 



השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם!
נשמח לקבל פרטים ולחזור אליך!
כיוון שזה מבצע מיוחד לחברי הייטקזון, עליך להתחבר לאתר לפני השארת פרטים
להתחברות לאתר