בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
צירוף בני זוג
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
יום העצמאות בהייטקזון
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
הייטקזון ללא מע"מ באילת
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נדל"ן
left arrow
TripZone - חופשות שוות בהנחות מטורפות
left arrow
רכב
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
ציוד קמפינג, נופש ושטח
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
OutletZone
left arrow
אופנה ביוטי ופארם
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
מותגים
left arrow
מתנות הצטרפות אשראי ופועלים
left arrow
HTZ for Startups
left arrow

מי אנחנו?

מועדון הצרכנות של עובדי ההייטק בישראל, עם 150,000 עובדי הייטק מכ- 520 חברות נוסד ב- 2009 ע"י ע"י דגן רונן ונועם בוסידן, שני הייטקיסיטים שהחליטו לפתוח את ה"סטארט אפ" האישי שלהם ולהקים פלטפורמה חדשה אשר תשרת את מגזר ההייטק ותעצים אותו

חברי הייטק זון

לא כל ספק יכול להתקבל למשפחת הספקים של הייטק זון. קהל הצרכנים באתר לא מתפשר על רמת השירות או על פחות מהמוצרים המעודכנים והאיכותיים ביותר. חברי הייטק זון שגולשים לאתר עושים זאת ממוצע 4.2 פעמים בחודש! יותר מכל אתר של מועדון צרכנות אחר בישראל. האתר סגור לחברים בלבד )עם שם משתמש וסיסמא( ומתעדכן ברמה יומיומית

דיוורים

חברי הייטק זון מקבלים דיוור שבועי הכולל הצעות ייחודיות ובלעדיות. הדיוור זוכה לאחוזי פתיחה גבוהים ביותר )למעלה מ 50%

מגזין הטבות

מגזין הטבות של הייטק זון יוצא לאור פעמיים בשנה ב 150,00 עותקים )בחגי ראש השנה ופסח ,( ומחולק במשרדי החברות לעובדים. המגזין כולל 80 עמודי מבצעים של מפרסמים וכתבות תוכן ייחודיות שנכתבות ע "י הייטקיסטים מתוך קהילת חברי הייטק - זון .

ארועים

הייטק - זון לא מסתפקת במגע וירטואלי עם חבריה ויוצרת איתם מגע ישיר ופרונטלי. חברי המועדון נהנים מאירועים לא שגרתיים במשרדי החברות, כנסים מקצועיים, מרוצים, טיולים, מסיבות ועוד

פייסבוק

הייטק - זון מנהלת דיאלוג רציף עם חבריה בפייסבוק, ועושה שימוש בפלטפורמה גם לקידום הטבות. הפוסטים השיווקיים שעולים, נעשים במינון מדוייק שמשיג מאות הקלקות מדי יום. עם הצעת הערך האיכותית לחברי המועדון, אין ספק שניתן להגיע לאפקטיביות גבוהה