בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
יום הולדת 15 להייטקזון
left arrow
יחד בעצמאות 2024
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
EuroZone
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
נדל"ן
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
OutletZone
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow

חגי תשרי בדרום קוריאה ויפן

הגדלה חגי תשרי בדרום קוריאה ויפן
  • jap132
  • 2
  • jap562
  • 1
  • 2
  • 3

חגי תשרי בדרום קוריאה ויפן

טיול ל-13 ימים - עונת השלכת - טיסות ישירות

הזדמנות מצוינת לטיול מאורגן ייחודי ומושלם בחגי תשרי אל דרום קוריאה ויפן - נתחיל בדרום קוריאה שאפשר למצוא בה שילוב מוצלח בין ישן וחדש, מסורות עתיקות עם חיים מודרניים, ארמונות קיסרים, מוזיאונים, שווקים ענקיים, ופיתוח מסחרר. לא נגרע מקומם של אתרי טבע מופלאים ומלהיבים ליפן המערבית לטיול במשעוליה העתיקים והעכשוויים, הוא הזדמנות בלתי חוזרת, לחוות את המזיגה הצבעונית של עם שידע לשלב בצורה הטובה ביותר, בין מסורות יפות וטכנולוגיות קצה, אשר מובילות את העולם המודרני אל מחוזות החדשנות האולטימטיבית ועוד, חופשה נעימה:)
החבילה כוללת:

• טיסות בחברת התעופה אלעל
• אירוח במלונות בדרגת תיירות טובה או ראשונה
• כלכלה: לינה וארוחת בוקר
• אוטובוס תיירים נוח וממוזג
• מדריך ישראלי מצוות מדריכי קאמינוס
• סיורים מודרכים וביקורים כמפורט בתוכנית הטיול
• בחודש אוקטובר - חגי תשרי
• לצפייה בתאריכים לחצו 'להזמנה מהירה' או 'לקנייה'
• מיסי נמל, היטלים ודמי רישום
• מספר המקומות מוגבל.

מה אתם חושבים?

  • ממש לא

  • מוגזם

  • לא משהו

  • נחמד+

  • שווה

  • מושלם!


פרטי הטיסות:
טיסות בחברת התעופה אלעל

כבודה מלאה: מזוודה עד 23 ק"ג ותיק יד עד 8 ק"ג לכל נוסע
הלוך: המראה מנתב"ג בשעה 20:30, נחיתה בטוקיו בשעה 14:55
חזור: המראה מטוקיו בשעה 18:35, נחיתה בנתב"ג בשעה 00:15


עיקרי מסלול הטיול:
יום 1+2: תל אביב, סיאול
יום 3: סיאול
יום 4: DMZ (האזור המפורז)
יום 5: קוריאה הכפרית
יום 6: סיאול, הירושימה
יום 7: הירושימה , בירת התרבות קיוטו
יום 8: נישיקי, "המטבח של קיוטו", מקדשים וגנים
יום 9: נארה, פארק הצבאים, אוסקה
יום 10: נסיעה וסיור בטוקיו
יום 11: טוקיו – שוק הדגים הסיטונאי הגדול בעולם, מקדשים, רובע גינזה
יום 12: הר פוג'י
יום 13+14: "רובע האלקטרוניקה", טיסה לתל אביב


יש לבחור את התאריך הרצוי בעת תהליך הרכישה:

טיול מאורגן מושלם וייחודי לדרום קוריאה ויפן!


בתאריכים:
28/9-10/10 - ראש השנה
19-31/10 - סוכות

• טיול מאורגן ל-2 נוסעים בחדר רק ב-$5,445 לאדם


מידע נוסף:
• מותנה ברכישת מינימום נוסעים בהתאם להרכב הנבחר
• ניתן גם לבצע רכישה טלפונית 074-7223636 ללא דמי טיפול



הוראות מימוש:
• להשלמת ההזמנה, יש ליצור קשר עם קאמינוס תיירות ותעופה בע"מ תוך 12 שעות מקבלת השובר למייל האישי, בטלפון: 03-7156681

• לתשומת לבך, לאחר רכישת השובר עליך לממשו בהקדם האפשרי אצל בית העסק על מנת להבטיח כי בית העסק ישריין עבורך את מקומך בטיסה.
• כרטיסי הטיסה ישלחו באמצעות דואר אלקטרוני ע"י קאמינוס.
• תאריכי הטיסה קבועים ולא ניתנים לשינוי, יתכנו שינויים בשעות הטיסה.
• אישור של נוסע שלישי בחדר מותנה באישורו של הספק.
• ביטול ההזמנה בהתאם לתנאי הביטול של חברת קאמינוס וע"פ חוק הגנת הצרכן.
• שינויי שמות לאחר ביצוע ההזמנה בהתאם למדיניות קאמינוס.  
• יש לוודא שהדרכון בתוקף לפחות 6 חודשים מתאריך החזרה.


דרום קוריאה ויפן - בין פיסגת הקידמה למורשת בועטת
דרום קוריאה – מדינה מחולקת באופן מלאכותי, עם תחושת סכנה קיומית בגלל האיום מצד שכנתה בצפון. המדינה מפותחת להפליא מבחינה טכנולוגית ונמצאת בשורה הראשונה של תעשיות הרכב והאלקטרוניקה. בעלת היסטוריה עתיקה ותרבות עשירה, שלחלקים רבים ממנה, שורשים בסין, שכנתה ממערב. אפשר למצוא בה שילוב מוצלח בין ישן וחדש, מסורות עתיקות עם חיים מודרניים, ארמונות קיסרים, מוזיאונים, שווקים ענקיים, ופיתוח מסחרר. לא נגרע מקומם של אתרי טבע מופלאים ומלהיבים. בטיולנו נחווה את השילוב בין העיר המרתקת והתוססת סיאול לבין מחציתה החבויה מצפון אליה נצפה בביקור באזור המפורז , בגבול עם קוריאה הצפונית, לחוש את האוירה בין שתי המדינות האחיות ששורשן אחד אבל המרחק והשוני ביניהם היום הוא עצום.
יפן – מדינת איים בצפון מערב האוקיאנוס השקט, ומרכז גיאוגרפי, תרבותי והיסטורי של ניגודים קיצוניים מחד, ואסתטיקה הרמונית מאידך. הארץ המרתקת הזו, שבמשך אלפי שנים קיימה יחסים מורכבים של שלום ומלחמה, עם המדינות הסובבות אותה ועם שאר מעצמות המערב, נחשבה מאז ומתמיד לקולאז' מרהיב וייחודי של סגנונות, סיפורים, מסורת עמוקה וקידמה מובילה. טיול במשעוליה העתיקים והעכשוויים, הוא הזדמנות בלתי חוזרת, לחוות את המזיגה הצבעונית של עם שידע לשלב בצורה הטובה ביותר, בין מסורות יפות וטכנולוגיות קצה, אשר מובילות את העולם המודרני אל מחוזות החדשנות האולטימטיבית. במהלך טיולנו המעמיק ביפן, נבקר בקיוטו היפהפייה, בירתה העתיקה והכובשת של ארץ השמש העולה. נמשיך אל מחוזות הכפר המסורתיים שבלב האלפים היפניים, ונסיים בטוקיו הולמת החושים, ייתכן העיר המרתקת בעולם.


ימים 2+1: תל אביב, סיאול
ניפגש בשדה התעופה ונמריא לנמל התעופה הבינלאומי אינצ'ון דרך יעד ביניים. ננחת למחרת בבוקר בנמל התעופה שנבנה על אי מלאכותי. סיאול היא עיר שיש בה הכול, מסביב לשעון ובגדול. מוסדות החינוך מתקדמים, אפשרויות תעסוקה מבוקשות, איכות חיים חסרת תחרות, המקום אליו שואפים להגיע. ואכן אוכלוסיית העיר היא תערובת של מהגרים מבפנים ומחוץ. מעלה מ 10 מיליון תושבים הלוקחים חלק ביורה תרבותית גועשת, תרבות מערבית הנוהה אחרי צריכה בלתי נגמרת וטיפוס מתמיד בסולם הדרגות החברתי, החינוכי והתעסוקתי. לאחר הנחיתה נסע למלוננו להתרעננות, לאחר מכן נצא לתצפית מראש מגדל סיאול  מסמליה של העיר אשר משקיף על הכרך מלמעלה



יום 3: סיאול
לאחר ארוחת הבוקר נעמיק את היכרותינו עם העיר, נצא לסיור במרכז העיר, נבקר בארמון אשר נבנה ב– ,1395 והיה ארמון המלוכה הראשי של שושלת . נחלוף ליד "הבית הכחול" או בשמו השני  , שהוא למעשה קומפלקס של מבנים, שנבנה בסגנון האדריכלי המסורתי הקוריאני עם כמה אלמנטים מודרניים. הקומפלקס נבנה על חלק מהשטח של שושלת אשר כיום משמש כבית הנשיא. לאחר הסיור נשוב למלוננו.



יום 4: DMZ (האזור המפורז)
את הבוקר נקדיש לשריד האחרון והמרתק של המלחמה הקרה, קו הגבול השמור בעולם, המקום בו חצייה פשוטה יכולה להצית מאורעות הרסניים. רצועה ברוחב 4 ק"מ לאורך הגבול מהווה את האזור המפורז ה )DMZ). הסיור ייקח אותנו לתוך אזור זה, וישאב אותנו לסוגיות הפוליטיות הסבוכות של צפון מזרח אסיה. נבקר בצד הדרומי של מנהרה שחפרו הצפון קוריאניים מתחת לגבול במטרה להעביר דרכה מרגלים ונשק, נשקיף על העיר הצפון קוריאנית גסונג, ונראה את תחנת הרכבת הנוצצת שהוקמה על הגבול מצידו הדרומי, בה הכול מוכן לרגע בו יוסר מחסום הגבול )הביקור במתחם ה DMZ מותנה באישור ממשלתי(. לאחר הביקור נשוב למלוננו.



יום 5: קוריאה הכפרית
את הבוקר נקדיש לעולמה הכפרי של קוריאה, מעט מרוחק מסיאול, ביום טיול אל האי נאמי )Island Nami). האי ידוע בשדרות עצים שנטעו בו, שדרות המפורסמות כמקום הצילומים של התוכנית הקוריאנית הפופולרית 'סונטת החורף'. נבקר ב– France Petite, אטרקציה שתוכננה ככפר תרבותי צרפתי, זרועה מבנים צבעוניים. ונמשיך אל הגן השקט של הבוקר )Calm Morning of Garden )אולי ההיפוך התרבותי של סיאול הרוגשת, המקום אליו באים בני המקום להירגע ולשאוב השראה ונחת, מלא בעצים ופרחים מושלמים לאוהבי טבע. לאחר הביקור נשוב למלוננו.

יום 6: סיאול, הירושימה
הבוקר נשלים את סיורינו בסיאול, ונצא בטיסה להירושימה – יפן. נלאחר הנחיתה נצא לסיור בעיר שנודעת בעיקר עקב היותה המוקד לפיצוץ האטומי שהביא לסיום מלחמת העולם ה ,2 המקום הראשון בעולם בו נעשה שימוש בנשק גרעיני. נבקר במוזיאון השלום ובמתחם פארק השלום בו היה מרכז העיר הישן. נמשיך אל המעגן ממנו נצא לשייט אל האי מיאג'ימה, אחד האתרים האהובים ביפן. נסייר באי, במקדש היפהפה Itsukushima( המקדש הצף).
 



יום 7: הירושימה , בירת התרבות קיוטו
לאחר הבוקר נשלים את סיורינו בהירושימה, ובהתאם לשעת הרכבת נצא בנסיעה לקיוטו, בירתה העתיקה של יפן במשך אלף שנה, שנותרה מרכז תרבותי ורוחני חשוב גם ביפן של ימינו. קיוטו, העיר, שנחשבת לאחת השמורות ביפן, משמשת עד היום כמרכזה התרבותי והאינטלקטואלי. רוחה של המסורת היפנית, ניכרת בה בכל פינה ובאה לידי ביטוי באלפי המקדשים, גני הזן השלווים, הארמונות והמבנים ההסטוריים שבה. נצא לסיור מרתק ברובע גיון הידוע כ"רובע השעשועים" ההיסטורי של העיר, על שלל בתי ההארחה שבו, שבפתחם נוכל אולי לראות את הגיישות היפות, בלבושן המסורתי, תוך שהן מסתודדות, מצחקקות וחומקות פנימה. נטייל בין בתי התה המסורתיים, שמנקדים כל סמטה ורחוב, ונתערבב עם המוני המבלים, תיירים ומקומיים כאחד. בתום הסיור העברה למלון.



יום 8: נישיקי, "המטבח של קיוטו", מקדשים וגנים
נקדיש את היום לסיור מעמיק בקיוטו המעטירה. נבקר בכמה ממקדשיה החשובים, כגון מקדש קינקאקוג'י "מקדש הזהב", הנמצא בלב אגם ובתוכו גן יפהפה, מקדש קיומיזו הצופה אל קיוטו כולה, ומקדשים נוספים, ככל שיותיר לנו הזמן. נמשיך אל שביל הפילוסופים הרומנטי, שנמתח לאורכו של נחל מפכה, בתים כפריים ועצי דובדבן ואדר, המטילים צל נעים על שלל הגלריות, הבוטיקים הקטנים ובתי התה שנחבאים בו. נסייר בסמטאות השמורות והמסורתיות ניננזאקה ושאננזאקה , שלוכדות את רוחה של יפן עם שלל פינות קסומות ובתי עץ יפים, ונסייר בשוק האוכל המפורסם נישיקי, המכונה גם "המטבח של קיוטו". השוק, שקיים כבר מאות שנים, ומנוהל על ידי דורות של משפחות, הוא תמהיל מרתק של מראות וריחות ססגוניים, שהחושים אינם שובעים מהם, ובו ניתן למצוא את כל סוגי התבשילים והקינוחים הייחודיים, שקיוטו תרמה לתרבות הקולינרית היפנית. נחתום את יום הטיול העשיר והחווייתי בקיוטו, בביקור בגן הסלעים המפורסם ביותר ביפן הסובב את מקדש הזן ריואנג'י , בין שלושה איים קטנים ואגם.


יום 9: נארה, פארק הצבאים, אוסקה
ניסע לנארה , אחד ממרכזי השלטון והתרבות החשובים של יפן העתיקה. נבקר בגדול והחשוב מבין שמונת המקדשים הבודהיסטים שבו – טודיג'י ובפארק הצבאים היפה, אשר מנוקד בצבאים רבים וידידותיים, שיקיפו אותנו מכל עבר. לאחר הביקור, נמשיך אל אוסקה, בירתה הכלכלית – מסחרית של יפן, שמשמשת כמרכז העצבים הפיננסי שלה. נבקר במגדל טירת אוסקה המרשימה, נקפוץ מאות שנים בזמן ונטפס אל מרומי גורד השחקים העתידני שבמרכזה, אומדה סקיי , לתצפית מרהיבה ממצפה "הגנים הצפים" שבקומה העליונה. נותיר זמן לשיטוט חופשי ברבעי הקניות התוססים והחדשניים של המטרופולין, ועם ערב נשוב אל מלוננו.



יום 10: נסיעה וסיור בטוקיו
הבוקר נעזוב את קיוטו, אוסקה, ניסע אל תחנת הרכבת וניסע אל תחנתינו האחרונה למסע זה, בירתה המסחררת של יפן, המשלבת באופן ייחודי בין גורדי שחקים נוצצים, טכנולוגיה חדשנית, מקדשים מסורתיים ופארקים שלווים. עם ההגעה, נצא לסיור ראשון בכרך העצום והמסקרן. נפתח ברובע שינג'וקו , אחד מעורקי החיים הססגוניים והמרתקים של העיר, הכולל אוסף עצום של "קהילות" מגוונות המשתלבות באופן הרמוני במרקם הסבוך שלה. נבקר באזור אוקובו )Okubo), מרכז
תרבות הפופ הקוריאני, הפופולרי מאד ביפן, נמשיך אל אזור קבוקיצ'ו , ביפנית "עיר הקבוקי", שטח ביצות עד המאה ה 19 שהיה לעיר מגורים אשר נהרסה לחלוטין בהפצצות מלחמת העולם השנייה, והפכה למרכז חיי הבידור הקל אליו
מגיעים מכל רחבי אסיה. נמשיך אל תחנת הרכבת השנייה בגודלה בעולם, שמדי יום עוברים בין רציפיה למעלה מ 3.5 מיליון נוסעים. מבוך עצום ומורכב, המתנהל בסדר מופתי מושלם ומעורר השתאות. נשנה קצב, ונבקר במקדש המפורסם מייג'י, שנחשב למקדש השינטו החשוב ביותר בטוקיו, בו טמונים בין היתר, אפרם של הקייסר מייג'י והקיסרית שוקן. נסייר בין הגנים היפים, ונצא משלוות הזן שאופפת אותו ישירות אל ליבו של רובע הרג'וקו , בו הוא שוכן, מרכז תרבות הרחוב הפרועה, הצבעונית והקיצונית של טוקיו. נסיים את היום ברובע שיבויה , האופנתי והומה האדם, על שלל מתחמי הבילוי והקניות שלו, ובו בין היתר, מעבר החציה החצייה המפורסם והסואן ביותר בתבל. בשעות הערב נמשיך למלוננו.



יום 11: טוקיו – שוק הדגים הסיטונאי הגדול בעולם, מקדשים, רובע גינזה
נפתח את הבוקר בשוק הדגים הידוע של טוקיו, השוק הסיטונאי הגדול בעולם, אשר בין דוכניו עוברות מדי יום אלפי טונות של סחורת דגה, מכל הסוגים והמינים (מעשב ים עממי, ועד לקוויאר היוקרתי ביותר בנמצא). נמשיך אל מקדש אסקוסה ,
המכונה גם "מקדש שלושת האלים". שחזור יפהפה של מקדש עתיק מהמאה ה 7 לספירה, הנטוע בליבה של "העיר העתיקה" של טוקיו, אשר אפופה באווירה שמקורה בימי קיסרות אדו . בתום הביקור במקום, נמשיך אל רובע גינזה , אזור היוקרה של טוקיו, המכיל שלל עצום של גלריות, בתי אופנה ובתי כלבו ידועים, כמו גם מרכזי בילוי תוססים, שנחשבים לטרנדיים והמסוגננים ביותר בעיר. בשעות הערב נשוב למלוננו.

יום 12: הר פוג'י
לאחר ארוחת הבוקר נסע אל הקונה , אזור הררי מיוער ושלוו, הסמוך להר פוג'י ומוקף במעיינות חמים. עם ההגעה למקום, נמשיך אל הר פוג'י הידוע, מסמליה של יפן. ההר המתנשא לגובה של למעלה מ 3.000 מ', הוא הר געש פעיל, שהתפרץ כ 16 פעמים במהלך 1,300 השנים האחרונות, אך מעבר לכך, הוא נחשב למקום קדוש הצרוב היטב ברבדיה העמוקים ביותר של התרבות היפנית. נטייל בשוליו הנמוכים של ההר ונטפס עד ל"תחנה 5" )מותנה במזג האוויר(, המקננת בגובה של 2,300 מ'. בשעות הערב נשוב למלוננו.

יום 13+14: "רובע האלקטרוניקה", טיסה לתל אביב
לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מיפן המסורתית, המקדשת את עברה, דתה וסיפוריה, נקפוץ מאות שנים בזמן וניסע אל רובע אקיהברה , המכונה גם "עיר האלקטרוניקה" של יפן. מלבד אינספור חנויות המכילות את המוצרים המתקדמים ביותר בעולם בתחום הטכנולוגיה, המקום מצליח ללכוד את רוח יפן המודרנית, לרבות סצנת התרבות הידועה של ה"אנימה" וה"מנגה" היפניים. בהתאם לשעת הטיסה נסע לשדה התעופה, ניפרד מעולמן של שתיים מן המדינות המתקדמות בעולם, נעלה על המטוס לטיסתנו הישירה לתל אביב. נחיתה בישראל, ביום .

תכנית הטיול – הינה תכנית עקרונית, חברת קאמינוס תעשה ככל שביכולתה להבטיח את הצלחת הטיול וביקור בכל האתרים המפורטים בתוכנית. ימי הטיול וסדר הביקורים יכול להשתנות לפי צרכי המדריך והמסלול.


המחיר כולל:
• טיסות בינלאומיות
• כולל מיסי נמל ותוספת דלק מסי הנמל, היטלי הדלק והביטחון מעודכנים נכון למועד הפרסום
• בתי מלון: מדרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה
• כלכלה: ארוחת בוקר
• סיורים וביקורים באטרקציות כולל דמי כניסה כמפורט בתכנית הטיול
• תחבורה: אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע תכנית הטיול
• טיפים לנותני השירותים בחו"ל
• מדריך ישראלי מקצועי מצוות מדריכי קאמינוס

המחיר אינו כולל:
• ביטוח רפואי – כבודה והוצאות אישיות
• ויזות או אשרות כניסה ככל שנדרש בארץ היעד.
• תוספת לאדם בחדר ליחיד
• הוצאות בעלות אופי אישי: משקאות המוגשים במהלך הארוחות, כביסה, סרטים בתשלום בחדרים ושרות וכו'
• דמי סבלות או הוצאות אישיות
• כל מה שלא כתוב בתוכנית ו"במחיר כולל"
• תשר למדריך הישראלי



חופשה נעימה :)
אולי יעניין אותך - המוצרים הכי נמכרים באתר

מוצר טסטים

?